KUIDAS OSTA?

Konto loomine

Tooteid saad tellida ka kasutajaks registreerimata, kui Sa ei soovi oma andmeid meie andmebaasis salvestada.

Kui Sul kontot ei ole, saad kiirelt ja mugavalt kasutajaks registreerida. Registreerimisel küsime vaid neid andmeid, mis on tellimuse täitmiseks vajalikud. Käsitleme isikuandmeid konfidentsiaalsetena ja avaldame kolmandale osapoolele vaid juhul, kui see on vajalik kauba kättetoimetamiseks või seadusega ettenähtud juhul.

Tellimine

  • Vali tootevalikust meelepärane toode ja pööra tähelepanu tooteinfos toodud mõõtudele.
  • Suurema tootefoto vaatamiseks kliki pildile.
  • Märgi sobiv toote suurus rippmenüüs etteantud kujul, näiteks S, M või S/M. Saadaval on vaid need suurused, mis suuruste valikus nähtavad.
  • Märgi sobiv kogus ja lisa toode ostukorvi.
  • Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Sind ostma.
  • Kuigi toode on ostukorvis, on see tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele kasutajatele.
  • Saad muuta ostukorvis olevate toodete kogust või neid vajadusel sealt eemaldada.
  • Tellimuse vormistamiseks kliki “Vormista tellimus”.
  • Kui sooritad ostu külalisena, täida palun kohustuslikud väljad.
  • Kui sooritad ostu kliendina, vali arve- ja tarneaadress.
  • Vali kohaletoimetamine – valikus pakiautomaadi kui ka kullerteenus. Itella SmartPOST, DPD või Omniva pakiautomaat või Itella SmartPOST või DPD kulleriteenus.
  • Kui tellid paki koju, märgi saaja andmetesse aadress, kus viibid tööpäeviti kell 9.00–17.00. Kuller toimetab paki kohale selles ajavahemikus. Võid tellida kauba nii koju, tööle kui ka asukohta, kus tellimuse täitmise päeval viibid.
  • Tellimuse kinnitamisel kontrollitakse, kas kõik valitud tooted on laos saadaval. Orienteeruv tarneaeg on kaupadel 2-7 tööpäeva. Maksimaalselt 14 tööpäeva.
  • Kui oled tellinud mitu erineva ooteajaga toodet, tuleb arvestada neist pikimaga.
  • Kui selgub, et soovitud toode on laost otsa lõppenud, kontakteerub 4SPORTi esindaja kliendiga ning pakub asemele samalaadse toote sama hinnaga või 100% ulatuses tasutud ostusumma tagastuse.
  • Tellimuse kinnitamiseks loe läbi ja nõustu “Ostu- ja Müügitingimustega”.
  • Kui oled sisestanud vale tellimuse või soovid tellimust tühistada, saada palun e-kiri aadressile info@4sport.ee.

Tasumine

Kui oled tellimuse kinnitanud, saadame Sinu e-posti aadressile kohe tellimuse kinnituse. See on ühtlasi ettemaksuarve, mille saad tasuda erineval moel:

  • Klient saab sobiva makseviisi valida tellimuse vormistamisel.
  • Tasuda saab:
    • Maksekeskus AS pangalingi kaudu (valikus Eesti, Läti, Leedu ja Soome pangalingid).
    • myPOS krediitkaardi maksega
  • 4Sport OÜ on  Teie isikuandmete vastutav töötleja, 4Sport OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tellimuse kinnituses on ära toodud nii tellitud tooted kui ka Sinu kontaktandmed, kuhu tellimus saadetakse.

Meie ettevõtte andmed, kuhu saad makse sooritada:

Eesti-sisene makse
Saaja:   4Sport OÜ
SEB Pank a/a:   EE541010220062187016
Swedbank a/a:   EE872200221055710726

Rahvusvaheline makse
Saaja: 4Sport OÜ
Aadress: Alasniidu tee 31, Tiskre küla Harku vald, Harjumaa Eesti 76912
IBAN: EE541010220062187016
SWIFT/BIC: EEUHEE2X
Pank: SEB Pank
Aadress: Tornimäe 2, 11415 Tallinn, Estonia

NB! Maksega seotud teenustasud kannab maksja!

Tellimuse kinnituse väljastab süsteem kohe pärast tellimuse vormistamist. Kui Sa ei ole arvet saanud 1 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist, võta palun meiega ühendust, saates e-kirja info@4sport.ee. Võimalik, et Sinu sisestatud e-posti aadress ei ole korrektne, e-postkasti maht on ületatud või on e-kiri sattunud rämpspostifiltrisse.

Tellimus võetakse töösse, kui 4SPORT OÜ arvelduskontole on laekunud 100% ettemaksu summast.

Tellimuse tühistamine

Kui oled sisestanud vale tellimuse või soovid tellimust tühistada, saada palun e-kiri aadressile info@4sport.ee.

Kui arve ei ole tasutud 3 kalendripäeva jooksul pärast väljastamist, loeme seda sooviks ostust loobuda ja tühistame tellimuse. Enne tellimuse tühistamist saadame Sinu e-postile meeldetuletuskirja.

Soodustused

4SPORT pakub kliendile soodustust vastavalt ühekordse tellimuse kogusummale: kõigile registreeritud klientidele kehtib automaatne kliendisoodustus –5%, mis kajastub toote ostukorvi lisamisel. Postikulule kliendi- ja tellimusesoodustus ei rakendu.

Kättetoimetamine (tarne Eestisse, Läti, Leetu ja Soome)

Kauba kohaletoimetamise aeg on keskmiselt 2-7 tööpäeva olenevalt sellest, kas toode on laos olemas. Vastav märge laoseisu kohta on märgitud toote juurde. Maksimaalne tarneaeg kuni 14 tööpeäva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest.

Tellitud kauba toimetame Kliendi poolt valitud pakiautomaati (partnerid: Itella SmartPOST, DPD Pickup ja Omniva) või  Kulleriga tarnemeaadressile, kuhu Klient on Kauba tellinud (partnerid: Itella SmartPOST või DPD).

Itella SmartPOSTi pakiautomaadid ning kullerteenus

  • Saadame kauba koostöös Itella SmartPOST kulleriga ostja märgitud aadressile või Sinule lähimasse pakiautomaati. Vali tellimuse vormistamisel nimekirjast lähim pakiautomaat. Pakiautomaatide NIMEKIRI (https://www.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad)
    Paki saabumisel saadetakse Sinu mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kood sisesta pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saad kauba kätte. Täpsema juhendi leiad SIIT. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest

DPD Pickup pakiautomaat või saadetis kulleriga koju/tööle

  • Saadame kauba koostöös DPD kulleriga ostja märgitud aadressile või Sinule lähimasse DPD Pickup pakiautomaati. Vali tellimuse vormistamisel nimekirjast lähim pakiautomaat. Pakiautomaatide NIMEKIRI (https://www.dpd.com/ee/avaleht/pickup_pakiautomaadid_ja_pakipoed/pickup_punktide_asukohad)
    Paki saabumisel saadetakse Sinu mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kood sisesta pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saad kauba kätte. Täpsema juhendi leiad SIIT. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest

Omniva pakiautomaat

  • Saadame kauba koostöös Omnivaga Sinule lähimasse pakiautomaati. Vali tellimuse vormistamisel nimekirjast lähim pakiautomaat. Pakiautomaatide NIMEKIRI (https://www.omniva.ee/abi/kaart/asukohad)
  • Paki saabumisel saadetakse Sinu mobiilile teade ning isiklik uksekood. Kood sisesta pakiautomaadi arvutisse, seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saad kauba kätte. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest

Tellimuse staatus

Näed 4SPORTi keskkonda sisse logides infot oma tellimuse staatuse kohta. Ostukorvi all on toodud Sinu viimaste tellimuste numbrid ja staatused alljärgnevalt:

  • KINNITAMISEL – kui tellimus on kinnitatud ja ülekanne ei ole veel laekunud;
  • OOTEL – kui oled valinud ise järeletulemise või broneerimise ja oleme tellimuse Sinu jaoks komplekteerinud;
  • TÄITMISEL – kui summa on laekunud ja alustame tellimuse täitmist;
  • VÄLJASTATUD – kui tellimus on postitatud, saadame teavituse ka e-postile;
  • TAGASTATUD – kui tellimus on tagastatud ja jõudnud näidisteruumi, saadame teavituse ka e-postile;
  • TÜHISTATUD – kui Sa ei ole ettemaksuarvet tasunud ja tellimus on tühistatud.

Makseid kontrollitakse ja tellimuse staatust muudetakse 1 korda päevas kell 16.00–19.00. Tellimused pakitakse ja postitatakse tööpäeviti.

Kauba tagastamine ja vahetamine

Kui kaup ei sobi või ei vasta Sinu ootustele, on Sul õigus see tagastada 15 päeva jooksul alates kättesaamisest. Täpsem info on kirjas “Tagastamisõiguse” all.

Andmekaitse

4SPORT kasutab isikuandmeid ainult ostutellimuse täitmiseks. 4SPORT ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandale osapoolele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel.
4Sport OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Klienditugi

Küsimuste korral saada meile e-kiri aadressile info@4sport.ee või helista telefonil 5661 7217 (Kaupo Torro).
E-kirjadele vastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.