Kirjeldus
FIBA poolt heaks kiidetud parim komposiitnahast korvpall, cushion tehnoloogia, 12 paneeli. Pall on mõeldud siseväljakutel mängimiseks. Soovitatav rõhk pallis näidatud ventiili juures.
Suurus: 6
€76.15 Original price was: €76.15.€70.98Current price is: €70.98.
FIBA poolt heaks kiidetud parim komposiitnahast korvpall, cushion tehnoloogia, 12 paneeli. Pall on mõeldud siseväljakutel mängimiseks. Soovitatav rõhk pallis näidatud ventiili juures.
Suurus: 6
Kaal | 0.580 kg |
---|---|
Mõõtmed | 23.5 × 23.5 × 23.5 cm |
Kohaletoimetamine
Kauba kohaletoimetamise aeg on 1–30 päeva olenevalt sellest, kas toode on laos olemas. Vastav märge laoseisu kohta on märgitud toote juurde. Laos oleva kauba tarneaeg on 2–4 tööpäeva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest.Parema kasutajamugavuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Vajadusel saad nendega tutvuda ning neist keelduda sätete vaates. Informatsioon küpsiste kohta talletatakse brauseri vahemälus ning seda kasutatakse, tagamaks teile personaliseeritum ja mugavam kasutajakogemus.
Need küpsised on hädavajalikud selleks, et tagada kasutajale ligipääs sellel veebisaidil pakutavatele kliendile suunatud teenustele ja mõningate omaduste kasutamiseks, näiteks ligipääs turvalistele aladele. Ilma nende küpsisteta ei oleks võimalikud sellised soovitud teenused nagu makseviisid, turvaline sisselogimine kontole ja teised boonused, mis kaasnevad kliendikonto omamisega. Need küpsised on olulised ka selle jaoks, et kliendini jõuaks asukohapõhine informatsioon toodetest, tarneinfost jms.
Ivo Nikkolo kasutab laialt levinud analüütikalahendusi ja mõõdab selle abil veebilehe külastatavust ja kaardistab käitumismustreid. Saadud andmed aitavad meil paremini mõista külastajate käitumist veebipoes ning annab meile võimaluse pakkuda kasutajale parimaid tehnilisi lahendusi. Neid küpsiseid kasutatakse vaid statistika kogumise eesmärgil ja üksikkülastajaid nende abil ei tuvastata.
Turundusküpsiseid kasutatakse külastajate tegevuste jälgimiseks ja kogumiseks veebisaidil. Küpsised salvestavad kasutajaandmeid ja käitumisteavet, mis võimaldab reklaamiteenustel sihtida rohkem vaatajaskonnarühmi. Samuti saab vastavalt kogutud teabele pakkuda rohkem kohandatud kasutajakogemust.